Case | Nordisk Film

Nordisk Film

Udfordringen

I forbindelse med lanceringen af filmen 'Terminator: Dark Fate' ønskede Nordisk Film, i samarbejde med 20th Century Fox, at skabe opmærksomhed omkring filmen. Dette skulle gøres med respekt for den ikoniske franchise, men samtidigt appellerer til et nyt og bredere publikum.

Løsningen

Med udgangspunkt i den ikoniske "ankomst scene" fra den første Terminator-film, skabte vi en iøjenfaldende video, som satte gang i snakken blandt Nordisk Films community. Et fokuspunkt var dog også at selv hvis man ikke forstod referencerne i videoen, skulle man stadig kunne nyde dem for deres komiske distance til virkeligheden.
Dette udviklede vi i 1:1 og 9:16 format, til både organisk og annonceringsmateriale.

Resultatet

710.000+ samlet rækkevidde

(50/50 organisk og betalt)

15 sek gns. visningstid

(9 sek for annonceindhold)

1500+ interaktioner

(Reaktioner, kommentarer og delinger)